2 080 000円

MAZDA ATENZA
2019 中古

追加済み: 8月 16, 2024
ボディ セダン
走行 38000 km
燃料 ガソリン
エンジン容量 2500
年式 2019
ミッション オートマ
駆動 フロント
外色 ブラック
内装色 クロ
車検期限 情報なし
履歴 その他
在庫番号 9173
装備
  • ABS
  • アルミホイール
  • エアコン
  • エアバッグ
  • ナビ
  • パワーウィンドウ
  • パワーステ
  • バックカメラ
  • 電格ドアミラー
  • 左右エアバッグ
  • 集中ドアロック
  • ETC
  • プッシュスタート

1件のコメント

  • フラッグシップモデル「アテンザ」は、マツダの新世代技術「SKYACTIV」と新デザインテーマ「魂動」を採用。4ドアセダンとステーションワゴンの2タイプを設定。ステーションワゴンは、「20S」「20S プロアクティブ」「25S Lパッケージ」にガソリンエンジン「SKYACTIV-G 2.0」を、「XD」「XD プロアクティブ」「XD Lパッケージ」にクリーンディーゼルエンジン「SKYACTIV-D 2.2」をラインアップ。6速オートマチックトランスミッション「SKYACTIV-DRIVE」と6速マニュアルトランスミッションを組み合わせる。今回、デザイン、走行性能、安全性能など幅広い領域で大幅な改良が行われた。これまで設定されていた3種類のエンジンすべてに改良が加えられた。「SKYACTIV-G 2.5」では気筒休止技術を採用し、実燃費を向上している。クリーンディーゼルエンジン「SKYACTIV-D 2.2」は、「急速多段燃焼」技術などを採用し、出力を従来の175馬力から190馬力へ、トルクを420Nmから450Nmへ向上。また、次世代車両構造技術「SKYACTIV-VEHICLE ARCHITECTURE」の一部要素も採用。シートやサスペンションシステムの構造を全面的に見直し、ボディは効率的に補強することでリング構造のつながりを良くし、剛性を高めた。デザ​​イン面では、上級モデルの「25S L Package」と「XD L Package」に、日本の伝統と先進技術から生まれた新素材「ウルトラスエードnu」を量産車で世界初採用。光沢感となめらかな肌触りを両立した新しい質感を表現している。また、コルク材やナッパレザーを使用した本木目パネルなど本物志向の素材にこだわりながら、日本の伝統美を彷彿とさせる色彩を表現している。安全装備では、全車速追従機能付の「マツダ・レーダー・クルーズ・コントロール(MRCC)」や、ヘッドライトのLEDユニットを20分割することで夜間の視認性を向上させる「アダプティブ・LED・ヘッドライト(ALH)」、夜間の歩行者認識精度を向上させた「夜間歩行者検知機能付アドバンスト・スマート・シティ・ブレーキ・サポート(アドバンストSCBS)」など、マツダ​​の先進安全技術「i-ACTIVSENSE」を新たに採用した。

    The flagship model “Atenza” adopts Mazda’s new generation technology “SKYACTIV” and the new design theme “Kodo”. Two types are available: a 4-door sedan and a station wagon. The station wagon lineup includes the “20S”, “20S Proactive”, and “25S L Package” with the gasoline engine “SKYACTIV-G 2.0”, and the “XD”, “XD Proactive”, and “XD L Package” with the clean diesel engine “SKYACTIV-D 2.2”. It is combined with a 6-speed automatic “SKYACTIV-DRIVE” and a 6-speed manual transmission. This time, significant improvements have been made in a wide range of areas, including design, driving performance, and safety performance. All three engine models that have been available so far have been improved. The “SKYACTIV-G 2.5” adopts cylinder deactivation technology to improve actual fuel efficiency. The clean diesel engine “SKYACTIV-D 2.2” adopts “rapid multi-stage combustion” technology and other technologies to increase power output from the previous 175 horsepower to 190 horsepower and torque from 420 Nm to 450 Nm. It also adopts some elements of the next-generation vehicle structure technology “SKYACTIV-VEHICLE ARCHITECTURE”. The structure of the seats and suspension system has been completely redesigned, and the body has been efficiently reinforced to improve the connection of the ring structure and increase rigidity. In terms of design, the high-end models “25S L Package” and “XD L Package” are the world’s first mass-produced vehicles to use “Ultrasuede nu”, a new material born from Japanese tradition and advanced technology. It expresses a new texture that combines gloss and smooth texture. In addition, while focusing on genuine materials such as genuine wood panels made from cork wood and nappa leather, it expresses colors that are reminiscent of traditional Japanese beauty. In terms of safety equipment, Mazda’s advanced safety technology “i-ACTIVSENSE” is newly adopted, which includes “Mazda Radar Cruise Control (MRCC)” with all-speed tracking function, “Adaptive LED Headlights (ALH)” which improves night-time visibility by dividing the headlight’s LED unit into 20 parts, and “Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) with Night-time Pedestrian Detection Function” which improves the accuracy of pedestrian recognition at night.

返信してください

出品者に問い合わせ

    #カーセンサー, #認定 中古 車, #車 選び ドット コム, #カババ, #土屋 圭市, #ビック モーター 中古 車 検索, #トヨタ 認定 中古 車, #グー ネット,
    #カーセンサー 口コミ, #車 選び ドット コム, #中古 車 値上がり, #カーセンサー 中古 車 検索, #中古 車 値上がり, #ユーパーク, #土屋 圭市,