#カーセンサー, #認定 中古 車, #車 選び ドット コム, #カババ, #土屋 圭市, #ビック モーター 中古 車 検索, #トヨタ 認定 中古 車, #グー ネット,
#カーセンサー 口コミ, #車 選び ドット コム, #中古 車 値上がり, #カーセンサー 中古 車 検索, #中古 車 値上がり, #ユーパーク, #土屋 圭市,
1 180 000円
MAZDA FLAIR 2017 中古
追加済み: 8月 19, 2024
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
装備
- ABS
- エアコン
- エアバッグ
- ナビ
- パワーウィンドウ
- パワーステ
- バックカメラ
- 電格ドアミラー
- 左右エアバッグ
- 集中ドアロック
1件のコメント
返信してください
コメントを投稿するにはログインしてください。
出品者に問い合わせ
「フレア」は、軽ワゴンならではの広い室内空間、機能的なパッケージング、低燃費を実現。スタンダードスタイルの「ハイブリッドXG」と、スポーティさと上質さを両立したスタイリッシュな「ハイブリッドXS」をラインアップ。「マイルドハイブリッド」は、減速時に発生するエネルギーを利用して発電・充電し、その電力を使って加速時にモーターとエンジンアシストによるクリープ走行を可能にする。新プラットフォームや軽量化したサスペンション、ボディにより、軽ワゴン(全高1,550mm以上の軽自動車)最高のJC08モード燃費(国土交通省認定値)33.4km/L(2WD)を実現した。「ハイブリッドXG」は、がっちりとした骨格や張り出したホイールアーチ、プレスラインで安定感を表現。内装はベージュを基調とし、乗る人に心地よさを感じさせる。 「ハイブリッドXS」は、横基調の二段デザインが際立つフロントマスクで精悍な印象を演出。安全装備の強化では、単眼カメラと赤外線レーザーレーダーを組み合わせて前方のクルマや歩行者を検知し、衝突回避や被害軽減をサポートする「デュアルセンサーブレーキサポート」、ヘッドライトのハイとローを自動で切り替える「ハイビームアシスト機能」、車速やデュアルセンサーブレーキサポートの作動状況を運転席前のダッシュボードに表示する「ヘッドアップディスプレイ」の3つの技術をマツダの軽自動車で初採用した。今回、「ハイブリッドXS」のみ価格を変更した。
The “Flare” has realized the spacious interior space, functional packaging, and low fuel consumption that are unique to light wagons. The lineup includes the standard style “Hybrid XG” and the stylish “Hybrid XS” that combines sportiness and quality. The “mild hybrid” uses energy generated during deceleration to generate electricity and charge the battery, and uses that electricity to enable creep driving by the motor and engine assistance during acceleration. The new platform and lighter suspension and body have achieved the best JC08 mode fuel efficiency (Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism certified value) of 33.4km/L (2WD) for light wagons (light vehicles with a total height of 1,550mm or more). The “Hybrid XG” expresses a sense of stability with its sturdy frame, protruding wheel arches and press lines. The interior is beige-based, making the passengers feel comfortable. The “Hybrid XS” creates a bold look with a front mask with a horizontally-based two-tiered design that makes it stand out. As for strengthening safety equipment, three technologies have been adopted for the first time in a Mazda minicar: “Dual Sensor Brake Support” that detects cars and pedestrians ahead by combining a monocular camera and an infrared laser radar, and supports collision avoidance or reduces damage, “High Beam Assist Function” that automatically switches the headlights between high and low, and “Head Up Display” that displays the vehicle speed and the operation status of the Dual Sensor Brake Support on the dashboard in front of the driver’s seat. This time, the price of the “Hybrid XS” was changed only.