#カーセンサー, #認定 中古 車, #車 選び ドット コム, #カババ, #土屋 圭市, #ビック モーター 中古 車 検索, #トヨタ 認定 中古 車, #グー ネット,
#カーセンサー 口コミ, #車 選び ドット コム, #中古 車 値上がり, #カーセンサー 中古 車 検索, #中古 車 値上がり, #ユーパーク, #土屋 圭市,
980 000円
TOYOTA PROBOX 2016 中古
追加済み: 8月 17, 2024
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
装備
- ABS
- エアコン
- エアバッグ
- パワーステ
- 電格ドアミラー
- 左右エアバッグ
- 集中ドアロック
1件のコメント
返信してください
コメントを投稿するにはログインしてください。
出品者に問い合わせ
トヨタプロボックスとトヨタサクシードの商用ステーションワゴンファミリーの生産は2002年に始まりましたが、2014年秋になって初めてメジャーアップデートを受けました(それ以前は、メーカーはマイナーチェンジのみで対応していました)。今回はプロボックスとサクシードの違いは最小限に抑えられており、実際にはエンブレムのみが異なります。この車は完全に新しいフロントエンド(バンパー、光学系、ボンネット、フェンダー)を備えており、衝突の可能性がある場合でも歩行者にとってはるかに「フレンドリー」になっています。ブランドエンブレムはグリルからボンネットに移動しました。リアの変更は大幅に少なく、ブレーキランプが変更され、一部のトリムレベルでリアビューカメラがインストールされました(画像は室内のバックミラーまたはナビゲーションディスプレイに出力されます)。いつものように、Probox は最も完全なパワー ラインナップを提供し、1.3 l (95 hp) と 1.5 l (103/109 hp) のガソリン エンジンを搭載しています。1.5 l エンジンでは、全輪駆動が可能です。2018 年には、ハイブリッド バージョン (1.5 l、74 hp) が登場しました。
更新されたトヨタ Probox はよりスタイリッシュに見え始め、新しい見事なボディ カラーが登場しましたが、車はステーション ワゴンの最初のバージョンのいくつかの特徴を保持しています。たとえば、バンパーの側面にある合成ゴム インサート (ほとんどの場合、黒色) などです。車内の重大な変更: 完全に新しいフロント パネル、すべてのトリム レベルでの新しいより効率的なエアコン。足踏み式パーキング ブレーキの使用により、ドライバーの横にスペースが広がり、作業場をより適切に整理できます。一般的に、車にはさらに多くのコンパートメント、スタンド、ホルダーがあり、引き出し式テーブルのサイズが大きくなっています。基本バージョンでは、フロントシートは布張りで、ヘッドレストが一体化されています。リアソファ「ベース」は、合成皮革張りの硬いベンチです。F トリムレベルでは、フロントシートに調節可能なヘッドレストと高品質の張り地、布張りの快適なリアソファ、厚いクッション、リリーフバックレストとヘッドレストが装備されています。電動ウィンドウは、DX Comfort (運転席ドア)、GL (フロント 2 枚)、F (全 4 枚) トリムレベルで標準装備されています。ハイブリッドには、空調コントロールとフロントシートヒーターが装備されています。
2015 年型トヨタ プロボックスのパワートレインは、事実上の革命を遂げました。従来のマニュアルおよびオートマチックトランスミッションの代わりに、CVT が使用されるようになりました。オプションなしでは、CVT のみです。1.5 リッター 1NZ-FE エンジンは再設計されましたが、1.3 リッターバージョンはブランドが変更され、2NZ-FE の代わりに、低回転でのトルクが向上したより現代的な 1NR-FE が使用されるようになりました。 1.5リッターエンジンは、前輪駆動(109馬力、136Nm、5.5 l/100 km)または全輪駆動(103馬力、132Nm、6.3 l/100 km)で利用でき、1.3リッターバージョンは前輪駆動のProboxのみで提供され、95馬力/ 121 Nm、100 kmあたり5.7 lです。THS IIハイブリッドシステムは、1.5リッターガソリンエンジン(74馬力)と出力45kW(61馬力)の電気モーターで構成されています。Proboxハイブリッドの平均燃費は3.6〜4.4 l/100 kmです(測定方法によって異なります)。
The production of the Toyota Probox and Toyota Succeed commercial station wagon families began in 2002, but only in the fall of 2014 did they receive a major update (before that, the manufacturer only dealt with minor changes). This time the differences between the Probox and Succeed are minimal, in fact only the emblem differs. The car has a completely new front end (bumper, optics, bonnet, fenders), which makes it much more “friendly” for pedestrians in the event of a possible collision. The brand emblem has been moved from the grille to the bonnet. The rear has changed significantly less, the brake lights have been changed and a rearview camera has been installed on some trim levels (the image is output to the interior rear-view mirror or navigation display). As always, the Probox offers the most complete power lineup and is equipped with 1.3 l (95 hp) and 1.5 l (103/109 hp) gasoline engines. With the 1.5 l engine, all-wheel drive is possible. In 2018, a hybrid version (1.5 l, 74 hp) appeared. The updated Toyota Probox has started to look more stylish, new stunning body colors have appeared, but the car retains some features of the first version of the station wagon, for example, synthetic rubber inserts (most often black) on the sides of the bumper. Significant changes in the interior: a completely new front panel, a new, more efficient air conditioning for all trim levels. The use of a foot-operated parking brake allows more space next to the driver and better organize the work area. In general, the car has more compartments, stands and holders, the size of the pull-out table has increased. In the basic version, the front seats are upholstered in fabric with integrated headrests. The rear sofa “base” is a hard bench covered in synthetic leather. At the F trim level, the front seats are equipped with adjustable headrests and high-quality upholstery, a comfortable rear sofa upholstered in fabric, with thick cushions, relief backrests and headrests. Electric windows are standard in the DX Comfort (driver’s door), GL (two front) and F (all four) trim levels. The Hybrid is equipped with climate control and heated front seats.
The powertrain of the 2015 Toyota Probox has undergone a virtual revolution. Instead of the traditional manual and automatic transmissions, a CVT is now used. Without the option, it’s CVT only. The 1.5-liter 1NZ-FE engine has been redesigned, while the 1.3-liter version has been rebranded and the 2NZ-FE is now replaced by the more modern 1NR-FE, which has better torque at low revs. The 1.5-liter engine is available with front-wheel drive (109 hp, 136 Nm, 5.5 l/100 km) or all-wheel drive (103 hp, 132 Nm, 6.3 l/100 km), while the 1.3-liter version is only offered in the front-wheel drive Probox and has 95 hp/121 Nm and 5.7 l/100 km. The THS II hybrid system consists of a 1.5 litre petrol engine (74 hp) and an electric motor with an output of 45 kW (61 hp). The Probox Hybrid has an average fuel consumption of 3.6-4.4 l/100 km (depending on the measurement method).